ברשימה שבהמשך יש אוסוף של שאלות נפוצות שאנשים נוטים לשאול כאשר הם רוצים לבצע שילוח בינלאומי לפריטים שונים. לכל שאלה יש תשובה תמציתית שיכולה להביא אור במיוחד למי לא השתמש אף פעם בשירתים של שילוח בינלאומי. למידע נוסף ומפורט יותר, מומלץ שתפנו אל חברת שילוח מקצועית, שתוכל לענות לכם באופן אינדיבידואלי.
בעיקרון כל חברת שילוח בינלאומי היא אינדיבידואלית, ולכן יש ליצור עמה קשר ולקבל הסבר אישי ומפורט יותר.
אם יש לכם שאלות כלליות על שילוח בינלאומי או מענויינים להמליץ על חברת שילוח בינלאומי שסיפקה לכם שירות מעולה ואתם מרוצים, ניתן לכתוב לנו ואנו נבדוק את נושא כדי לפרסם אותו פורטל עוברים דירה.
ליצירת קשר כדי לשאול שאלה או מסירת מידע על על חברת שילוח בינלאומי לחץ/י כאן !
-
תשובה – בהחלט כן. חברות שילוח רבות יכולות לשלח פריטים גדולים או בעלי צורה לא קונבנציונלית, כמו רהיטים למשל. פריטים מסוג זה דורשים לרוב אריזה מיוחדת. לכן, רצוי לבחור חברת שילוח אשר מציעה גם שירות אריזה, כדי שתוכלו לשמור על בטחונו של המטען שלכם.
-
תשובה – תשלומי חובה ואגרות הנם מיסים המוטלים על ידי המכס על סחורות מיובאות. התשלום הסופי יקבע לפי הערך ו/או המשקל הכללי של המטען, והוא יכול להשתנות בהתאם לסוג הסחורה. השולח אחראי על תשלום כל המיסים והאגרות.
-
תשובה – תשלומי חובה ואגרות הנם מיסים המוטלים על ידי המכס על סחורות מיובאות. התשלום הסופי יקבע לפי הערך ו/או המשקל הכללי של המטען, והוא יכול להשתנות בהתאם לסוג הסחורה. השולח אחראי על תשלום כל המיסים והאגרות.
-
תשובה – חברות שילוח בינלאומי רציניות מציעות ללקוח אפשרויות מעקב ברשת האינטרנט שמראות את מצב המשלוח בזמן אמת. כדי להשתמש בשירות זה, תזדקקו בדרך כלל למספר השילוח שלכם, שינתן לכם כאשר המטען שלכם יצא לדרך. אם המידע שניתן לכם במערכת המעקב האינטרנטית אינו ברור לכם דיו, צרו קשר עם החברה אשר מבצעת עבורכם את השילוח, ובקשו פרטים והסברים נוספים.
-
תשובה – כל חברת שילוח בינלאומי מציעה תכנית ביטוח אחרת, ומחיר התכנית הנו שונה בין חברה לחברה. בכל מקרה, חשוב מאוד שתבדקו מה כולל הביטוח שהחברה מציעה לכם, ובמידה והוא אינו מספק אתכם דעו שאתם רשאים להוסיף ביטוח מטען נוסף באמצעות חברות ביטוח חיצוניות.
-
תשובה – אם אתם השולחים, צרו קשר באופן מיידי עם החברה אשר ערכה לכם את השילוח ויידעו אותה על הנזק. חברת שילוח רצינית תתחיל מיד בחקירה לגבי הנזק שנגרם למטען שלכם, ולאחר מכן תחליט האם לאשר את התביעה שלכם לקבלת פיצוי בהתאם לסיבות אשר גרמו לנזק.
אם אתם המקבלים של המטען, עליכם ליצור קשר עם השולח שלו וליידע אותו לגבי הנזק. השולח הוא הלקוח של חברת השילוח והוא זה שיהיה עליו להודיע לחברה על הבעיה ולדרוש את הפיצוי המגיע לו בגינה. -
תשובה – חברות שילוח בינלאומי מקצועיות משתדלות להעביר את המטען בפרק הזמן הקבוע אשר הובטח ללקוחות מראש. עם זאת, ישנם גורמים אשר עלולים להשפיע על משך הזמן הלוקח להעביר את הסחורה מהנמל אל כתובתו הסופית. למשל, בכל ארץ נחגגים חגים שונים בזמנים שונים. אם המשלוח שלכם הגיע אל הנמל בזמן חג, ייתכן ולא ניתן יהיה להעביר אותו מהספינה אל כתובתו הסופית במהלך ימי החג, משום שמשרדי הדואר יהיו סגורים, או משום שהחברה אשר אליה מיועד המטען להישלח איננה עובדת בימי החג.
צפיות בעמוד זה: 3,882 views
דירוג הגולשים:
מצאתם טעות | רוצים לעדכן את פרטי העסק | רוצים לקדם את האתר | לחצו כאן!