movers_670_17משרדים עוברים מקות לעיתים קרובות לעמות אנשים פרטיים. העניין הוא שמשרדים בדרך כלל חייבים להעביר במהירות. משרד קטן יכול לעבור למען החדש גם בעזרת טנדר אבל משרדים גדולים חייבים לאתרגן היטב אם רוצים לא לבזבז ימי עבודה רבים.
הובלת משרדים חייבת להיות מאורגנת מראש לפרטי פרטים. הכינו רשימה מפורטת של כל הציוד שאתם רוצים להעביר. עדיף לתת לחברת הובלת משרדים גם לערוז את המשרד כי הם יודעים לעשות זאת הרבה יותר טוב מכל אחד אחר.

כשיגיע נציג חברת הובלת משרדים, תנו לו את הרשימה כדי ששום דבר לא יעלם מעיניו. כך הוא יוכל לתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אם אתם מרהטים מחדש את המשרד החדש, תבצעו את הובלת המשרד רק לאחר שהריהוט עומד במקומו.
מסמכים רגישים שאתם לא רוצים שמשהו מהמשרד או אדם זר יראה ארזו בעצמכם. את הארגזים עם החומר הרגיש סמנו בדרך מיוחדת והודיעו למובילים היכן אתם רוצים שישימו את הארגזים האלה. הארד דיסק שיש עליו נתונים חשובים על העסק והעובדים רצוי שלא יתגלגל לידיים לא מוסמכות.

קלסרים תדאגו לארוז בסדר שאתם רוצים שיעמדו על המדפים במשרד החדש. אם הם מסודרים לפי א’ ב’, הכניסו אותם הצורה זו. אם לפי חודשים סדרו אותם בארגזים בצורה זו.
ביום המעבר בטלו את כל פגישותיכם, פקחו על האריזה, ההובלה והפרוק בעצמכם. הפשילו שרוולים, שימו יד גם בזמן האריזה וגם בזמן הפירוק והסידור, במיוחד בכל מה שנוגע לחומר רגיש.. כך תמנעו תקלות ואי נעימויות. כשהעובדים יראו שגם אתם עובדים כמוהם תהיה להם יותר מוטיבציה לעבוד מהר וביעילות.
היעילות והמהירות חשובים במיוחד בהעברת עסק, מפני שהוא חייב לחזור לתפקוד מלא מהר ככל האפשר.

צפיות בעמוד זה: 175 views

דירוג הגולשים: [ratings]

מצאתם טעות | רוצים לעדכן את פרטי העסק | רוצים לקדם את האתר | לחצו כאן!


מידע נוסף על הובלות דירה

[themify_list_posts limit="3" category="104" image="yes" post_meta="no" display="excerpt" post_date="no" style="grid3" image_size="full" orderby="rand" ]