תכנון נכון של הובלת משרדהובלת משרד היא דבר שדורש תכנון מקדים מדויק והשקעה כיוון שחשוב שבדרך כלל משרד לא יכול להפסיק את העבודותו יותר מידי זמן וחשוב שלא ישכחו פריטים חשובים מאחור. מספר הפריטים אותם תרצו להעביר ישפיעו על מחירה של ההובלה, ולכן חשוב לתעד בצורה מסודרת את כל פרטי המשרד ובנוסף לוודא שההובלה תתבצע ביעילות.
מדד נוסף המשפיע על אופן הובלת משרד הוא גודלו של המשרד. ככל שהמשרד גדול יותר, כך פרוייקט הובלת משרד מורכב יותר. בכדי להקל על הליך הובלת משרד יש להקפיד על מספר כללים שתקפים גם במצב של העברת דירה:

ווידוי תאריך ושעה מדוייקים של הובלת משרד – בכדי למנוע אי נעימות מיותרת חשוב לוודא את מועד ההובלה כיוון שברוב המקרים אנשים נוספים תלויים בכם כגון אנשים שצריכים להכנס למשרד הישן שאתם עוזבים ולכן המשרד שייך לכם עד תאריך מסויים ומתאריך זה ואילך הוא כבר צריך להיות מאוכלס. כמו כן המובילים עצמם גם תלויים בכם כיוון שגם להם יש לוח זמנים שלפיו הם עובדים.
אחסון הציוד בצורה יעילה – חשוב לארוז בצורה יעילה את ציוד המשרד ולהכניס אותו לכמה שפחות ארגזים. הדבר יגרום לפחות בלבול בשעת הפריקה ולהקלה בסידור הפריטים במשרד החדש שלכם.

ווידוי מרחב פעולת עבודה עבור המובילים – ביום הובלת משרד חשוב להקפיד שיהיה מרחב פעולה למובילים שצריכים להגיע. הכוונה שדלתות שבפנים יש ציוד לא תהיינה סגורות וכמו כן הקפדה על מרחבי שטח פתוחים במשרד בכדי ליצור חופש פעולה עבור המובילים.
ווידוי המשרד – יש לבדוק שהמשרד החדש אליו אתם עוברים אכן פנוי ובעל רשת תשתית תקינה שמאפשרת את כל הפעולות אותן יכולתם לבצע במשרד הישן שלכם.
הרכבת הציוד בצורה תקינה לאחר פריקת הציוד – ישנם מצבים בהם לא תוכלו לבדכם להרכיב את כל הציוד שהעברתם למשרד החדש עקב מחסור בזמן או עקב גודל מימדי הציוד, תופעה זו ידועה בקרב משרדים גדולים ולכן מומלץ ליצור קשר עם חברת הובלת משרד שתספק לכם בעל מקצוע שיתקין לכם ציוד גדול ומורכב.

צפיות בעמוד זה: 141 views

דירוג הגולשים: [ratings]

מצאתם טעות | רוצים לעדכן את פרטי העסק | רוצים לקדם את האתר | לחצו כאן!


מידע נוסף על הובלות דירה

[themify_list_posts limit="3" category="104" image="yes" post_meta="no" display="excerpt" post_date="no" style="grid3" image_size="full" orderby="rand" ]